Algemene informatie

E-mail: info@stichtingdruppel.nl

Visie & Missie

Visie
Een Europa waar elke vrouw sterk staat.
Missie

De positie van de vrouw en haar rol in onze samenleving versterken.
Door het opleiden van vrouwen, door onderzoek te doen naar specifieke vrouwelijke gezondheidsklachten en het empoweren van kwetsbare groepen vrouwen

Activiteiten

De stichting doneert aan (ANBI) stichtingen en projecten binnen Europa om haar doelstellingen en missie en visie te verwezenlijken.

Stichting Druppel implementeert zelf geen “hands on” projecten maar streeft naar het bereiken van haar visie door middel van het ondersteunen van doelgerichte stichtingen en projecten. De stichting is vooral geïnteresseerd in bestaande (lopende) projecten, waarbij door een donatie van de stichting een succesvol project uitgebreid kan worden.

Voorbeelden van projecten zijn  projecten die zich richten op  educatie van vrouwen, vrouw-gerelateerd medisch onderzoek en het (financieel) ondersteunen van kwetsbare groepen vrouwen.

Gesteunde
Stichtingen & Projecten